System Monitorowania Kształcenia
Ważna informacja:
Od 1 maja 2017 roku został uruchomiony
System Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych (SMK)
System teleinformatyczny tworzony przez Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia na podstawie ustawy z dnia 28 kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia oraz art. 67, art. 71-74, art. 76-79 i art. 82 ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej. SMK służy do:
- monitorowania kształcenia podyplomowego pracowników medycznych;
- monitorowania przebiegu kształcenia na wszystkich rodzajach kursów.
UWAGA!
W związku z uruchomieniem SMK nastąpiła z dniem 1 lipca 2017r zmiana w sposobie rejestracji na wszystkie kursy i specjalizacje.
Jeżeli po raz pierwszy rejestrujesz się w SMK musisz najpierw:
etap I - założyć darmowy profil zaufany ePUAP (szczegółowe informacje na temat profilu
dostępne na stronie: https://pz.gov.pl/dt/login/login?ssot=blmpkwmkbywy3jc9y4nn)
Profil zaufany ePUAP zakłada się tylko jeden raz!
Jeżeli już uzyskasz dane w profilu zaufanym (login i hasło), przejdź do etapu II - patrz poniżej:
etap II - załóż własne konto w systemie SMK, za pośrednictwem strony internetowej: https://smk.ezdrowie.gov.pl/
etap III - złóż przez system SMK wniosek o modyfikację uprawnień:
1/ wybierz ikonę "Wnioski o modyfikację uprawnień", następnie
2/ wybierz ikonę "Nowy wniosek o modyfikację uprawnień":
w polu grupa biznesowa wybierz " Pielęgniarka" lub "Położna",
następnie w polu grupa funkcjonalna wybierz "Użytkownik",
następnie w polu jednostka akceptująca wniosek zaznacz OIPiP,
następnie wybierz z rozwijanej listę właściwą nazwę Izby Pielęgniarek i Położnych, na kolejnej stronie wniosku - przycisk Dalej wpisz:
numer prawa wykonywania zawodu,
nazwę Izby która wystawiła prawo wykonywania zawodu, i wypełnij pozostałe dane jeżeli dotyczą wnioskodawcy - jeżeli nie możesz te pola pominąć.
I oczekuj akceptacji ze strony OIPiP
Po dopełnieniu powyższych czynności możliwe będzie złożenie wniosku o zakwalifikowanie się na konkretny rodzaj kursu w INPLUS Centrum Kształcenia Kadr Medycznych
Jeżeli napotkasz trudności, chętnie służymy pomocą:
pod nr tel. 513-01-92-97, 508-894-201, 604-58-55-68
lub
w biurze na Al. Stanów Zjednoczonych 51 pok 321 w dogodnym terminie po uzgodnieniu telefonicznym.
WAŻNE !!!
Aby ułatwić kontakt INPLUS CKKM ze słuchaczem, prosimy o składanie równolegle z elektronicznym wnioskiem SMK wniosku papierowego (jak dotychczas) osobiście lub drogą mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Prosimy o skorzystanie z instrukcji jaką zamieściła na swojej stronie NIPiP